O nas

Inwestor obiektu pragnie stworzyć największy w regionie Podhala obiekt handlowy o całkowitej powierzchni ok. 30 000 mkw.

Centrum połączy funkcje komercyjne oraz rozrywkowe, tak, aby zapewnić mieszkańcom różnorodną i kompletną ofertę i wypełnić lukę regionu w tym obszarze. Pragniemy, aby obiekt stał się częścią żywej przestrzeni miejskiej i nieszablonową propozycją spędzenia wolnego czasu nie tylko dla mieszkańców, ale również dla turystów z Podhala.

Do dyspozycji klientów chcemy oddać supermarket spożywczy, market budowlany DIY, galerię handlową z około 60 sklepami polskich i zagranicznych marek sieciowych i marek oraz firm lokalnych, kinem wielosalowym oraz punktami usługowymi i gastronomicznymi. Dodatkowo planujemy wzbogacić ofertę o restaurację „drive thru” oraz stację benzynową.

Mamy nadzieję, że projekt Galerii w Nowym Targu okaże się dla Państwa wartościową propozycją, która spełni Państwa oczekiwania również w zakresie imprez i wydarzeń specjalnych, które są planowane na jej terenie. Nasz projekt zakłada szeroką ofertę kulturalną i rozrywkową dla mieszkańców Nowego Targu i okolic oraz turystów.

Współpracujemy z najlepszymi specjalistami, którzy w swych projektach szczególną uwagę poświęcają połączeniu funkcji handlowych z wartościową rozrywką. Wszystko po to, by stworzyć jak najbardziej atrakcyjną i wyróżniającą się ofertę.

Jednym z najważniejszych rynków, którym jesteśmy zainteresowani jest południowa Polska przede wszystkim z uwagi na potrzeby młodych ludzi. Inwestor przeprowadził badania rynku między innymi przez firmę TNS Polska S.A. Wyniki ankiet świadczą o dużym zainteresowaniu tego typu inwestycjami w regionach południowej Polski. Ponadto Samorząd Miasta Nowy Targ

w roku 2013 podjął uchwałę o zatwierdzeniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego otwierając tym samym Miasto dla nowych Inwestorów i umożliwiając wielkopowierzchniową zabudowę. Wszystkie te czynniki spowodowały, że Spółka w 2013 roku podjęła decyzję o realizacji na granicy Miasta Nowy Trag a Gminy Szaflary Centrum Handlowego – Usługowego.

  • WIZUALIZACJA I KONCEPCJA ELEWACJI I WNĘTRZ
    – Tomasz Tarnowski APA-VIA i Partnerzy http://www.apa-via.com/
  • KOMERCJALIZACJA
    MALLSON POLSKA http://www.mallson.pl,  która w swoim portfolio posiada kilkadziesiąt projektów nowoczesnych centrów handlowo-rozrywkowych oraz parków handlowych o łącznej powierzchni ponad 500.000 mkw. oraz ok. 2.000 sklepów.

    Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na poszczególnych etapach powstawania projektów nieruchomości komercyjnych.

    Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych jak również obsługę ich sprzedaży.Mallson Polska współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi inwestorami.

    Firma posiada w swoim portfolio łącznie ponad 90 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni ponad 700.000 m.kw. oraz ponad 2.200 sklepów.

Doświadczenie

Posiadamy kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie tworzenia obiektów handlowych.

Do najważniejszych zadań inwestycyjnych należą:

Projekt Galeria Zamek w Lublinie obecnie Tarasy Zamkowe

 

Inwestor był inicjatorem powstania tego obiektu. Odpowiedzialny był za zakup, przygotowanie terenów pod inwestycję i przeprowadzenie postępowania administracyjnego.

  • Parametry projektu: Powierzchnia całkowita ok. 105.000 m2, ok. 200 sklepów
  • Nieruchomości przeznaczone na inwestycje zlokalizowane były w ścisłym centrum miasta. Celem było stworzenie ekscytującego, nowoczesnego miejsca łączącego funkcję handlową z rekreacją i wypoczynkiem. Zaplanowano powierzchnię handlową dla ponad 200 sklepów oraz kilkunastu kawiarni i punktów gastronomicznych. Dodatkową atrakcją i wizerunkiem obiektu było stworzenie punków widokowych na panoramę starego miasta i Zamku Lubelskiego na dachu obiektu połączonych z funkcjami wypoczynku i rekreacji. Projekt przewidywał kino, kręgielnię oraz mini golf na dachu. Na dachu dodatkowo zaprojektowano zieleń w postaci trawników, drzew i ciągów spacerowych. Projekt był dużym wyzwaniem z uwagi na sąsiedztwo zabytkowego Zamku, starego miasta oraz z uwagi na skalę przedsięwzięcia. Mimo to został pozytywnie zaopiniowany i wsparty między innymi przez Profesora Witora Zina i Prof. Janusza Bogdanowskiego. Po uzyskaniu wielu niezbędnych decyzji w tym pozytywnej opinii Lubelskiego Konserwatora Zabytków i pozwolenia na budowę z uwagi na zaawansowane postępowanie administracyjne, oraz innowacyjność przedsięwzięcia na skalę krajową projekt wzbudził zainteresowanie inwestorów z kraju i z zagranicy.
  • Za architekturę i projekt odpowiadało Biuro Projektowe Archi-Dea 2 Pracownia Architektoniczna z siedzibą w Łodzi. Projekt został przejęty przez naszego partnera biznesowego w 2011 roku.
  • Nowy właściciel zmienił architekturę i zwiększył powierzchnie obiektu, który funkcjonuje od marca 2015 roku pod nazwą TARASY ZAMKOWE.

Projekt Galeria COLOR PARK w Lublinie

 

  • Park handlowy o pow. 6000 m2, stworzony w tamtym okresie na potrzeby danej lokalizacji.
  • Za realizację i zarządzanie obiektem odpowiadamy w całości. Obiekt z powodzeniem funkcjonuje od 2002 roku.

Powyższe przedsięwzięcia cechuje duża dbałość o dostarczenie mieszkańcom unikatowej oferty społeczno-kulturalnej, a także poszanowanie uwarunkowań przestrzennych.