O nas

Inwestor obiektu pragnie stworzyć największy w regionie Podhala obiekt handlowy o całkowitej powierzchni ok. 30 000 mkw.

Centrum połączy funkcje komercyjne oraz rozrywkowe, tak, aby zapewnić mieszkańcom różnorodną i kompletną ofertę i wypełnić lukę regionu w tym obszarze. Pragniemy, aby obiekt stał się częścią żywej przestrzeni miejskiej i nieszablonową propozycją spędzenia wolnego czasu nie tylko dla mieszkańców, ale również dla turystów z Podhala.

Do dyspozycji klientów chcemy oddać supermarket spożywczy, market budowlany DIY, galerię handlową z około 60 sklepami polskich i zagranicznych marek sieciowych i marek oraz firm lokalnych, kinem wielosalowym oraz punktami usługowymi i gastronomicznymi. Dodatkowo planujemy wzbogacić ofertę o restaurację „drive thru” oraz stację benzynową.

Mamy nadzieję, że projekt Galerii w Nowym Targu okaże się dla Państwa wartościową propozycją, która spełni Państwa oczekiwania również w zakresie imprez i wydarzeń specjalnych, które są planowane na jej terenie. Nasz projekt zakłada szeroką ofertę kulturalną i rozrywkową dla mieszkańców Nowego Targu i okolic oraz turystów.

Współpracujemy z najlepszymi specjalistami, którzy w swych projektach szczególną uwagę poświęcają połączeniu funkcji handlowych z wartościową rozrywką. Wszystko po to, by stworzyć jak najbardziej atrakcyjną i wyróżniającą się ofertę.

Jednym z najważniejszych rynków, którym jesteśmy zainteresowani jest południowa Polska przede wszystkim z uwagi na potrzeby młodych ludzi. Inwestor przeprowadził badania rynku między innymi przez firmę TNS Polska S.A. Wyniki ankiet świadczą o dużym zainteresowaniu tego typu inwestycjami w regionach południowej Polski. Ponadto Samorząd Miasta Nowy Targ

w roku 2013 podjął uchwałę o zatwierdzeniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego otwierając tym samym Miasto dla nowych Inwestorów i umożliwiając wielkopowierzchniową zabudowę. Wszystkie te czynniki spowodowały, że Spółka w 2013 roku podjęła decyzję o realizacji na granicy Miasta Nowy Trag a Gminy Szaflary Centrum Handlowego – Usługowego.

  • KOMERCJALIZACJA
    MALLSON POLSKA http://www.mallson.pl,  która w swoim portfolio posiada kilkadziesiąt projektów nowoczesnych centrów handlowo-rozrywkowych oraz parków handlowych o łącznej powierzchni ponad 500.000 mkw. oraz ok. 2.000 sklepów

Doświadczenie

Posiadamy kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie tworzenia obiektów handlowych.

Do najważniejszych zadań inwestycyjnych należą:

Projekt Galeria Zamek w Lublinie obecnie Tarasy Zamkowe

 

Inwestor był inicjatorem powstania tego obiektu. Odpowiedzialny był za zakup, przygotowanie terenów pod inwestycję i przeprowadzenie postępowania administracyjnego.

  • Parametry projektu: Powierzchnia całkowita ok. 105.000 m2, ok. 200 sklepów
  • Nieruchomości przeznaczone na inwestycje zlokalizowane były w ścisłym centrum miasta. Celem było stworzenie ekscytującego, nowoczesnego miejsca łączącego funkcję handlową z rekreacją i wypoczynkiem. Zaplanowano powierzchnię handlową dla ponad 200 sklepów oraz kilkunastu kawiarni i punktów gastronomicznych. Dodatkową atrakcją i wizerunkiem obiektu było stworzenie punków widokowych na panoramę starego miasta i Zamku Lubelskiego na dachu obiektu połączonych z funkcjami wypoczynku i rekreacji. Projekt przewidywał kino, kręgielnię oraz mini golf na dachu. Na dachu dodatkowo zaprojektowano zieleń w postaci trawników, drzew i ciągów spacerowych. Projekt był dużym wyzwaniem z uwagi na sąsiedztwo zabytkowego Zamku, starego miasta oraz z uwagi na skalę przedsięwzięcia. Mimo to został pozytywnie zaopiniowany i wsparty między innymi przez Profesora Witora Zina i Prof. Janusza Bogdanowskiego. Po uzyskaniu wielu niezbędnych decyzji w tym pozytywnej opinii Lubelskiego Konserwatora Zabytków i pozwolenia na budowę z uwagi na zaawansowane postępowanie administracyjne, oraz innowacyjność przedsięwzięcia na skalę krajową projekt wzbudził zainteresowanie inwestorów z kraju i z zagranicy.
  • Za architekturę i projekt odpowiadało Biuro Projektowe Archi-Dea 2 Pracownia Architektoniczna z siedzibą w Łodzi. Projekt został przejęty przez naszego partnera biznesowego w 2011 roku.
  • Nowy właściciel zmienił architekturę i zwiększył powierzchnie obiektu, który funkcjonuje od marca 2015 roku pod nazwą TARASY ZAMKOWE.

Projekt Galeria COLOR PARK w Lublinie

 

  • Park handlowy o pow. 6000 m2, stworzony w tamtym okresie na potrzeby danej lokalizacji.
  • Za realizację i zarządzanie obiektem odpowiadamy w całości. Obiekt z powodzeniem funkcjonuje od 2002 roku.

Powyższe przedsięwzięcia cechuje duża dbałość o dostarczenie mieszkańcom unikatowej oferty społeczno-kulturalnej, a także poszanowanie uwarunkowań przestrzennych.